srijeda, 5. lipnja 2013.

Summer blues

Pročitala  sam uvod knjige o vrtlarstvu i ganuo me do suza jer opisuje jednu viziju zelenog svijeta - odmah kao da čujem "what a Wonderful world this could be..." iako ljubavna pjesma nekako nosi temu koja mene inspirira i motivira, a to su ideali.
Obožavam ideale! Volim te plemenite vizije koje tako obilno daruju energiju i život i vode nas poput svjetionika, jedva vidljivih u daljini.
Kad  pogledam što je to što mene vodi iz dana u dan - to su upravo ideali. Prije svega roditeljski, jer kad ih ne bi bilo ubrzo bi sve te dnevne, sitne, nesavršene situacije postale jedan kaos bez smisla, bez početka i bez kraja. A ovako su to samo sitne mrlje koje daju osobni štih putu roditeljstva.
Ideal "simple living, higher thinking" usmjerava svakodnevno. Jer moj se dnevni život uistinu sastoji od jednostavnih radnji - kuhanje, čišćenje, pletenje, pranje,... I  sve to uz stalno dječje prisustvo - a to znači stalna dostupnost i isprekidanost. "Mama, gladna sam!", "Pročitaj mi ovo!", beba se pokakala, itd.
Ako bi to bilo to, život bi bio samo simple living. Da ipak nije praćen uzvišenim mislima, zaokružen molitvom i meditacijom, obogaćen duhovnom literaturom, opet bi to bio jedan stihijski kaos besmisla.
Ideal profesionalnog homemakinga, stvaranja doma, uz to još i ekološkog i u skladu s ahimsom. Usavršavanje kuhanja, uzgoj biljaka, šivanje, pletenje, organizacija kućanstva,... taj je segment trenutno zapostavljen (osim pletenja ;-) ) jer zahtjeva bivanje u kući a ipak je proljeće.
Ekološko - koliko god mogu - platnene vrećice, platnene pelene, sredstva za čišćenje, eko kozmetika, itd.

Nekad me taj bolni sraz ideala i realne izvedbe prilično obeshrabrivale, ipak godine čine svoje pa je lakše prihvatiti vlastitu nesavršenost kao i tuđu a uostalom kao i nesavršenost svijeta. Ali nastaviti težnju ka tim dalekim svjetionicima.

***
Izrazito sam zadovoljna bambusom za pletenje koji sam kupila uz lokalnom dućanu. Stoposto prirodan, još veganski, jako mekan i svilenkast, gušt je plesti ga. Prekrasnih plavih nijansi. Za "Summer flies" šal kojeg sam ovom prilikom preimenovala u Summer blues što zbog plave boje a što zbog nadolazećeg ljetnog bluesa. Otkako živim "na moru" ljeto je postalo više izvor patnje umjesto ugodnih dva tjedna sunčanja i kupanja u mirisu Copertona s kokosom. Zato Summer blues.
Razumjet će svi oni iz lige za borbu protiv turizma.



Nema komentara:

Objavi komentar

Dobrodošli na moj blog!
Vaš će komentar biti objavljen ukoliko ga procjenim relevantnim za objavu. Hvala na čitanju i ugodan vam dan ili laka noć!